Vi är kursdeltagarna på Färnebofolkhögskola som studerar Klimat och förändring med Filmen som verktyg. Vi har skapat denna bloggen för att ytterliggare sprida information, inspiration och engagemang om klimatfrågorna - och det vill vi göra med våra filmer, tips om event och webbsidor eller bara genom vårt engagemang. Välkommen - du behövs för att det skall förändra.

Mer information om Ateljén!

På fredag och lördag är det äntligen dags! Då visar jag och Studiefrämjandet upp ateljén och berättar mer om kommande aktiviteter i form av workshops, sycafé och klädbibliotek.
Vi bjuder på en kopp kaffe eller té (och dopp ska vi minsann också få till) och så har ni möjl...ighet att kolla in mina smycken och kläder från mitt märke 'i min garderob'. Jag bjuder på 20% premiärrabatt på allt under dessa två dagar!

Öppettider dessa dagar är som följer:

FREDAG 14:00-19:00 (Då är Elinor från Studiefrämjandet också på plats!)

LÖRDAG 12:00-18:00

På lördag framåt eftermiddan bjuds det dessutom på levande musik!

VÄLKOMNA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Visit InfoServe for backgrounds or to create a business website.